Alla inlägg den 22 september 2014

Av miss m - 22 september 2014 14:16

Hej!

Nu är det måndag igen o jag är trött, konstigt va?!?

Ska ikväll ta bussen in till stan o dansa vilket jag kanske inte är så där jätte pigg på men det blir väl bra när jag väl är där.

Kall morgon, men nu är det ju hur skönt som helst. På onsdag är det idrotts dag på rimnersvallen med massor av tävlingar inom friidrotten. Hoppas att jag står på pris pallen inom någon gren.

Jag måste verkligen snart åk till HM för jag måste ha mer borstar, o deras är bra men ändå inte så där jätte dyra. Sen måste jag till kicks oxå för mitt torrscahmpo är slut, HELT SLUT. Jaa, det var typ allt.

Ha en forsat bra måndag så kommer jag nog skriva mer imon. Oj, jag måste också läsa på NOn oxå, värsta provet nästa vecka. Hejdå!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej som kommer att skriva vad som händer i mitt liv, mode, skönhet, djur, dans och massor med annat roligt. Hoppas att du gillar bloggen!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Favorit aktivitet på sommaren?
 Hänga med vänner
 Sola
 Bada
 Resa
 Sporta
 Läsa
 Skriva
 Åka båt
 Pyssla med djur
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards