Alla inlägg den 23 januari 2015

Av miss m - 23 januari 2015 15:31

Boken och filmen Förr eller senare exploderar jag är en romantik story om två ungdommar som har cancer. En väldigt fin berättelse om Hazel och Gus och jag rekommenderar boken samt filmen starkt. Skriver inte mer för ni måste se/läsa historien. Världens bästa romantik story!!

     


Bok · Film
Av miss m - 23 januari 2015 15:15

Nu har jag skapat en ny kategori som heter "Budget Tips" där jag tipsar om saker/produkter mest inom skönhet som är billiga men prisvärda, idag handlar det om Barnängen.


Barnängen är ett stort märke inom sverige med hud samt hårvårdsprodukter. Produkterna finns i dom flesta mataffärer men också tillexempel ÖB och Rusta.

Barnängen har hygienprodukter för både vuxna och barn.  Gemensamt för dem alla är att det är milda produkter med naturliga ingredienser som har en hög kvalitet till ett bra pris.

Själv har jag dessa produkter som jag gillar mycket.

         

                                                  

      Shampoo              Balsam            Duschcreme      

Av miss m - 23 januari 2015 14:59

Hej!

Ledsen för lite uppdatering men i måndags åkte jag till baletten och kom inte hem imellan, Tisdag var jag hemma med näsan i läxor hela eftermiddagen och försökte ladda upp bilder till er men det gick inte, Onsdag kom jag hem och bytte om och sen åkte jag och mamma på informations möte på Linnéa skolan där jag kanske ska börja nästa termin, På torsdagen åkte jag med min kompis Alva hem och vi hade jätte kul hoss henne och sen följde jag med på hennes dans och prövade och det var jätte kul. Men innan baletten i måndags åkte jag till ÖB och köpte lite saker.

  


Hårborste 19,90kr

Shampoo (V05) 13,00kr

Balsam (V05) 13,00kr

Torrschampo (Batiste) 32,90kr

Liten plast låda 4,90kr



Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej som kommer att skriva vad som händer i mitt liv, mode, skönhet, djur, dans och massor med annat roligt. Hoppas att du gillar bloggen!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Favorit aktivitet på sommaren?
 Hänga med vänner
 Sola
 Bada
 Resa
 Sporta
 Läsa
 Skriva
 Åka båt
 Pyssla med djur
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards