Alla inlägg den 16 februari 2015

Av miss m - 16 februari 2015 10:11

Hej!

Idag ska vi först åka till ikea och jag ska blandannat få en rullgardin. Sen ska vi åka till rusta och om dom har ska jag köpa några roliga grejer! Sen ska vi åka till öb för jag behöver en organiserings låda till sminkhurtsen. SEn åker vi till mormor och morfar och då ska vi äta kladdkaka som jag bakade igår.

 

Sen har mamma pilates och då tror jag att jag o min bror är kvar hos mormor och morfar och kanske hjälper till med någonting. 

I natt sov jag med såna här:

 

Och resultatet blev så här:

 

 

Hoppas att ni får en härlig och bra dag!


 

Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej som kommer att skriva vad som händer i mitt liv, mode, skönhet, djur, dans och massor med annat roligt. Hoppas att du gillar bloggen!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Favorit aktivitet på sommaren?
 Hänga med vänner
 Sola
 Bada
 Resa
 Sporta
 Läsa
 Skriva
 Åka båt
 Pyssla med djur
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards