Alla inlägg den 9 mars 2015

Av miss m - 9 mars 2015 21:20

Nu ska jag sova för jag är absolut helt slut efter dagens balett lektiton men det var bra gjort av mig att änns komma till dansen, godnatt!

Av miss m - 9 mars 2015 16:25

Hej!
Idag fick jag nackspärr och kan inte luta huvudet åt höger. O jag som har balett senare. Tänkte ta den tidiga bussen in o gå runt lite på Kungsgatan o kika i lite affärer o så men får se om jag tar den lite senare bussen o gå direkt upp til dansen. Jag vet inte än. På gympan hade vi boxning o det var helt ok men det blev bara värre i nacken efter gympa lektitionen vilket inte var så gött. Två lektitioner som båda var två timmar långa ??pust, glad att ha klarat dan. Skriver på mobilen så det blir inte ett så långt inlägg men men
Ha en forsat bra dag!

kramar... ??

Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej som kommer att skriva vad som händer i mitt liv, mode, skönhet, djur, dans och massor med annat roligt. Hoppas att du gillar bloggen!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Favorit aktivitet på sommaren?
 Hänga med vänner
 Sola
 Bada
 Resa
 Sporta
 Läsa
 Skriva
 Åka båt
 Pyssla med djur
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards