Alla inlägg den 8 april 2015

Av miss m - 8 april 2015 09:30

Här kommer tredje dagen i min serie och ämnet är:

 

Min Träning:


Jag tränar ganska ofta och ganska hårt. Men min absoluta favorit träningssätt är baletten! Man tränar hela kroppen och även dom inre musklerna jag aldrig skulle använda i någon av dom andra övningarna använder man i balett. Dessutom är det precis som såna där otroliga gymnaster som skuttar runt och gör volter och det ser så lätt ut men man kan absolut inte fatta hur mycket jobb, slit och framför allt träning det ligger bakom det där 3 min långa nummret, så är det med balett oxå. Jag springer två gånger i veckan(oftast), dansar balett en dag i veckan, dansar street två dagar i veckan och styrketränar när jag har tid. Vissa kan tycka att det är mycket och vissa lite men för mig är det lagom.

 

Hoppas att ni gillar inlägget och att alla får en bra Onsdag!   

PS, här är en låt jag gillar just nu =)

 



Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej som kommer att skriva vad som händer i mitt liv, mode, skönhet, djur, dans och massor med annat roligt. Hoppas att du gillar bloggen!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Favorit aktivitet på sommaren?
 Hänga med vänner
 Sola
 Bada
 Resa
 Sporta
 Läsa
 Skriva
 Åka båt
 Pyssla med djur
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards