Alla inlägg under september 2014

Av miss m - 30 september 2014 17:11

Hejsan!

Nu tänkte jag visa lite grejer som jag köpte igår på torp.

 


Svarta stövlar - Coop

Plast korgar 4st - ÖoB

Ansiktscreme - Gunry

Lip Gloss - Tecnich

Balsam - Garnier


Jag har redan Schampot i samma serie och det står att det ger intensiv glans och det funkar verkligen på mitt hår.

Korgarna kommer jag att ha någonstans i mitt sminkbord.

Lip glosset testade jag igår och det ger en jätte fin neutral färg och klibbar inte!!

Min ansiktscreme är nästan slut så jag tänkte testa denna olivkräm.

Stövlarna var snygga och jag behövde (mamma köpte dem).


Hoppas ni blir nöjda med detta inlägget o ha en forsat bra tisdag.

  


Av miss m - 30 september 2014 16:51

Heej!

Idag var några i min klass och några andra i några andra klasser på rimnersvallen och tävlade i friidrott, jag tror att det var runt 15 skolor där. Jag tävlade i grenen längdhopp och det gick ganska okej. Jag hoppade 3,40m och den som kom etta hoppade 4,32m!!!!! Jag fattar inte riktigt hur men wow. Sedan hade jag och några andra i min klass bildat ett stafett lag, och vi kom trea av 15 lag!! Denna placeringen är jag jätte nöjd med. Jag hade med mig två festisar, en vattenflaska, en kexchoklad, ett äpple och en clementin, pasta med falukorv o gurka och en kvarg i hallonsmak.

Igår kväll var det dans i två timmar och vi gjorde stretching (hur nu det stavas) och när jag vaknade i morse hade jag bara ganska ont i hela kroppen, men jag behöll värmen hela dagen och hoppade nog mäst runt. Nu är jag galet trött, men ändå på ett ganska skönt sätt. Imorgon är det NO prov och jag vill gärna få ett bra betyg på det så jag ska nog plugga ganska mycket nu.

Ha en forsat bra Tisdag så hörs vi!!

Av miss m - 28 september 2014 19:59

Nu har jag flätat mitt fuktiga hår i två hårda flätor och hoppas att få lite volum imorgon. Kollar på genikampen på ettan. På tisdag är det DM. As taggad. Vi hörs på tisdag eftermiddag, God Natt

Av miss m - 28 september 2014 15:11

Hej allihoppa!!

Idag blåser det mycket, "igen"!

Har varit ute nästan hela dagen   

Imorgon kommer jag inte att hinna skriva, för jag kommer hem från skolan runt tre o sen ska jag till torp och senare på kvällen ska jag dansa, min mamma kör mig alltså till dansen imon. Jag vet inte hur pigg jag kommer att vara runt halv nio på kvällen att sätta på datorn och komma på något att skriva. Säger bara så ni vet.

Men på Tisdag kommer jag skriva o kanske lägga upp bilder på det jag köpt. Mini haul!!   

Nu ska jag gå ut och byta kaninernas vatten, men ha en forsat bra Söndag!!

Av miss m - 27 september 2014 13:00

Hejsvejs!!

Nu är det lördag om ni inte visste det, och jag har varit o sållt lite mer jultidningar.

Här är några bättre bilder på min hund Happy:

 

 

 

Detta var min hund. Komentera om ni vill ha fler bilder på mina andra husdjur. Idag är det soligt ute men det blåser rena stormen. Nu ska jag äta lunch, Hejdå!!

  




Av miss m - 26 september 2014 21:22

Jag kan inte fatta att på så kort tid, så många har kollat lite på min blogg! Just nu är det 62 pers. Ni är bäst o jag kommer skriva mycket nu, när jag vet att många tittar på vad jag skriver. Jag är jätte glad över detta!! Det var bara det jag ville, God Natt!!

  

TV

Av miss m - 26 september 2014 21:12

Nu tittar min mamma på Skavlan o jag är på datorn och sen ska jag titta på en komedi som heter Miranda. Till fredagsmys åt vi gurkstavar, chips o dipp. Riktigt gott!!

Imorgon händer nog inget särskilt om vi inte kommer på något på morgonen. Ska träna längdhopp nu inför skol dm.

God Natt alla, så hörs vi imorgon!


  

Yes

Av miss m - 26 september 2014 17:34

Yippy!

Mina grannar köpte över 1000:- i jultidningar.

Nu ska jag kolla på hela sverige bakar som jag precis laddade ner från viaplay.

Om det är fint väder kommer jag nog passa på att vara ute medans man kan o då kanske det inte blir så många inlägg. Just so you know!!   

Vilken skrivstil borde man ha!?!


Hejdå    

Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej som kommer att skriva vad som händer i mitt liv, mode, skönhet, djur, dans och massor med annat roligt. Hoppas att du gillar bloggen!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Favorit aktivitet på sommaren?
 Hänga med vänner
 Sola
 Bada
 Resa
 Sporta
 Läsa
 Skriva
 Åka båt
 Pyssla med djur
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards