Alla inlägg under oktober 2014

Av miss m - 26 oktober 2014 09:11

Hej!

Idag blir texten i lila!

Idag kommer en nyhet, ni vet att jag varje onsdag säger mina favolåtar men nu ska jag börja med månadsfavoriter istället. Ni får se hur det går till när inlägget kommer.

Idag ska jag vara hemma hela dagen och chilla. Bland annat ska jag testa en ansikts mask från HM. Den är i choklad och jag är spänd på att se om den funkar på min hud.

 

Här är en sned bild   


Ha en forsat bra söndag, så hörs vi!!


  

Lov
Av miss m - 25 oktober 2014 11:03

Hej!

Idag hade jag tänkt skriva i blått. =)

SÅÅ skönt med höstlov en hel vecka!! Idag ska vi åka till Uddevalla och gå runt lite i stan och så. Jag längtar SÅ efter mitt paket från dresslink.com

Jag har beställt två saker!

Någon dag under lovet ska jag o mamma åka till Göksäter och då kommer jag att köpa ganska mycket staff. Första videon jag ska göra vet jag inte direkt när den kommer, men jag hoppas att jag kan göra en snart jellafall. =)

Jag ska skriva i olika färger varje dag denna vecka, och som ni ser skriver jag i blått nu.

Spänande: Jag samlar ihop produkter som jag använt upp och ska göra en emptiesvideo/inlägg på det. I am so exated!!


Ha en bra Lördag, så hörs vi!

  

Lov
Av miss m - 22 oktober 2014 15:10

Hejsan!

I måndags var jag och mamma på Rusta och då fick jag en teddypläd (fuskpäls) och jag köpte två produkter.

 

Ett torschampo från Batiste med doften floral and flirty blush.38,50:-

En body lotion från Victoria´s Secret i doften Pure Daydream. 99:-


Idag hade vi ett matte prov och det gick ganska bra för jag gillar INTE matte.

På fredag är det religion, svenska och engelska prov.   


höll på att glömma:

musik:

stay gold - first aid kit

My silver lining - first aid kit

kommentera gärna dina favolåtar denna vecka   


Ha en forsat bra onsdag så hörs vi!!


Hej

Av miss m - 18 oktober 2014 19:25

Halloj!!

Lite nyheter:

Jag kommer att direkt efter det här skapa en omröstning.

Ska kanske flytta bloggen, om jag gör det så får ni veta det lovar jag.

Kommer att handla mer om skönhet och mina djur i inläggen

Kommer att lägga upp videos.

Min pappa är från Sydafrika och vi åker till mina släktingar där vartannat år, resan tar runt 12 timmar ofttast mer.

Jag dansar ballet och har gjort det i fyra år,är på femte.


Nu kanske ni har fått reda på något som ni inte visste förut.

Ha en bra lördag kväll så hörs vi!   

Av miss m - 16 oktober 2014 19:08

Hej!

Jag är så grymt arg på mig själv att jag inte skrivet på så länge och jag kan lova att jag tänkt på bloggen varje dag, så jag har absolut inte glömt den eller er som läser men det har varit gallet mycket denna vecka, måndag: läxor och dansen som jag tog bussen till. tisdag: Sov 5 timmar, läxor, ont i huvudet. onsdag: Var hos en kompis hela dan. Torsdag har varit med några kompisar och massor med läxor. Ganska mycket   


I och med att jag inte hann skriva igår så får jag säga mina två favo låtar nu:

Something I Need - OneRepublic

Dragon - Miriam Bryant

Komentera gärna dina två favo låtar denna vecka   


Ha en forsat bra torsdag kväll, så hörs vi!

  


Av miss m - 9 oktober 2014 18:58

Halloj!

Idag har jag namnsdag! Hela familjen åkte till torp efter skolan, jag och mamma till HM o pappa och min bror till mataffären. Jag och mamma gick oxå till citygross och stadium.

    

Kläder från HM:

En svart skjorta med röda rosor.

Mönstriga/randiga tajts från logg.

En tunn stickad blå tröja/topp

En grå/ljusblå skjorta i tunt tyg.


Skor från Stadium:

Soc (Rosa   )


Smink från HM:

Lip Gloss - milano moment

Rouge palett - make me blush


Från City gross:

Nagellack - starnails

Tuggumi -extra

Svarta hårnålar (glömde att ta med dem på bilden)


Idag hade vi ett oförberett prov i geografin och det gick    Imorgon är det engelska, ska plugga efter det här om jag orkar. Jag skulle köpa en ny victorias secret body mist på City Gross men dom var slut   

Imorgon är det Fredag och helg!!! Imorgon ska  vi äta tacos till middag.

Idag hade jag syslöjd och gjorde klart min necesär. Den har tre fickor inuti. Jag är ganska nöjd.

  Sned   


Ha en forsat bra torsdags kväll, jag får väll försöka lära mig lite engelska, hejdå!!




Av miss m - 8 oktober 2014 15:48

Hej,hej!!!

Idag var det alltså Onsdag och vi fick ännu ett oförberätt prov   i NO. Det gick ganska bra, alltså jag vet inte riktigt. Imorgon har vi Geografi prov och vi fick pappren att läsa på idag så det får jag göra ikväll.   

Men min lillebror har fotboll ikväll o pappa kör han och handlar och sen kanske åker upp o kollar på min bror. Jella fall så får man nästan två timmar ensam, SÅÅ skönt!!   

Jag hade tänkt skriva i något inlägg varje vecka vilken/vilka  låt jag lyssnar mäst på. Jag kommer att skriva varje Onsdag om jag kommer ihåg det nu i början.

Låtar:

Ugly Hart - G.R.L

Shake it off - Taylor Swift


Ni får gärna komentera era favo låtar varje vecka så kanske jag kan lyssna på dom.


Ha en riktigt forsat bra Onsdag, så hörs vi, Hejsvejs!!

  

Av miss m - 7 oktober 2014 15:57

Hejsan!

Igår var jag på HM o köpte lite grejor!!

 

 

HM:

Rouge, sweet rose 18

Lip Gloss, paris red

10 svarta hårsnoddar

Torrschampo, Batiste Cherry

Blush Brush


Jag är jätte nöjd, för det var riktigt stressigt för att hinna till dansen så det blev inte massor.

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag men jag är riiktigt trött nu och det märktes sissta lektionen igår för plötsligt fick jag jätte ont i huvudet och det kändes som om huvudet skulle sprängas vilken sekund som helst och på allt var jag kritvit i hela ansiktet! Kul!    

Men idag är jag bara riktigt trött, inte illamående av det. Nu ska jag nog kolla lite på youtube och sen kanske kolla på en film från Swefilmer.

Ha en forsat bra Tisdag så hörs vi!



Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej som kommer att skriva vad som händer i mitt liv, mode, skönhet, djur, dans och massor med annat roligt. Hoppas att du gillar bloggen!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Favorit aktivitet på sommaren?
 Hänga med vänner
 Sola
 Bada
 Resa
 Sporta
 Läsa
 Skriva
 Åka båt
 Pyssla med djur
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards