Direktlänk till inlägg 13 juli 2015

Today

Av miss m - 13 juli 2015 15:17

Denna dagen har varit väldigt najs. Efter att kolla när brorsan spela tennis åkte vi och hämtade Alva, när vi kom hem skulle vi laga mat, som gick väldigt bra haha. Sen gick vi ut med Happy och åt massor med blåbär och när vi kom hem åt vi glass, kakor och varm choklad, såå nyttiga! Ikväll ska jag på pyjamasparty så det måste jag packa till annars är det väl lungt =)

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miss m - 18 december 2015 16:34

Hej alla fina läsare!   Jag har inte uppdaterat denna blogg medvetet då jag nu har skaffat mig en helt ny där jag försöker att uppdatera var dag! Jag hoppas verkligen att ni fortsätter följ mig där så ses vi på: nouw.com/missmoyle     XOXO mi...

Av miss m - 13 juli 2015 15:45


Hejhej! Mitt namn är Alva och jag är en av Ingrids bästisar ;D Idag har jag fått en ny vän (Ingrids hund hahah, han älskar mig xD) Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva hihih, jag snodde hennes data medans hon packade inför nåt hon ska göra ikväl...

Av miss m - 12 juli 2015 17:00


Hej, hej!   Vad görs? idag så åkte jag, mamma,brorsan och några vänner till kärrtegens gård och kollade lite samt fika =) Sen har vi väl chillat och sen gick vi till stranden och badade i typ 16grader varmt vatten. I går tog jag nåra foton till...

Av miss m - 8 juli 2015 20:00


 Tja moss!   Allt bra? Idag har vi varit ute i skogen och chillat. Sen på eftermiddagen tränade jag volter, hjulningar och spagat på studsmattan samt kollade på film med brorsan. Sen nu på kvällen bakade jag sega kolasnittar som blev väääldigt go...

Av miss m - 6 juli 2015 10:01

Heej!   Usch det var ju typ två månader sen jag skrev, fy mig!! Men nu är det sommarlov (tack och lov) och jag ska skriva mer, försöka jella fall. Nu har jag inte ätit godis på mer än två månader och det käns bra. håller väl på så länge jag vill ...

Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej som kommer att skriva vad som händer i mitt liv, mode, skönhet, djur, dans och massor med annat roligt. Hoppas att du gillar bloggen!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Favorit aktivitet på sommaren?
 Hänga med vänner
 Sola
 Bada
 Resa
 Sporta
 Läsa
 Skriva
 Åka båt
 Pyssla med djur
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards